donderdag 10 november 2011

oke ik heb hulp nodig

heeej kunnen jullie helpen?
ik heb 14 mensen nodig die dit willen beantwoorden...
hoop dat jullie dit willen doen want is voor een school cijfer voor volgens jaar...
naja hier komen de vragen:

  1. Wat vind jij van reclames, zo ja waarom?                                                                                                 
  2. Vind je de reclames te lang? 
  3. Vind je dat er soms leuke reclames tussen zitten,  zo ja kan je een voorbeeld noemen van een leuke reclame?    
  4. Wat trekt jou aan door zo’n reclame?  
  5. Ben je wel eens speciaal naar een winkel gegaan door de reclame?    
  6. Blijft er wel eens een reclame hangen? 
  7. Kan jij nog een reclame noemen van vroeger?   
  8. Kijk je vaak naar een reclame?               
  9.  Kom je ook veel reclame tegen bij bijv. busstations?              
  10.  Als je zelf een reclame mocht bedenken waar zou je dat dan over doen?                                         
  11. Wat vond je van deze vragen ?                                                                                     
  12. zeer goed-goed-matig-slecht



bedankt als jullie willen reageren
xxx Emmma

4 opmerkingen:

  1. haha ik kwam je blog tegen, en zag deze post, denk zal je f helpen. f vraagjes invullen ^^

    1. Irritant, zeker op tv of youtube dat je heel de tijd dezelfde reclames krijgt enzo.
    2. ja ligt er wel aan wat voor reclame
    3. euhm ja, die van nivea die mooie! ( dat is trouwens volgens mij geen reclame maargoed ^^)
    4. Als het over een goed product gaat, vind ik het wel interressant en zou ik dat product wel uit willen proberen enzo.
    5. nee.
    6. Die snap ik niet.
    7. ja die pindakaas reclame met dat ventje! ^^
    8. Als het een leuke reclame is of grappig ofzo kijk ik hem soms wel vaker.
    9. Ja van die flyers aan de binnenkant van bushokjes enzo
    10. Tja, weet ik niet.
    11. Sommige beetje lastig, maar wel leuk om over na te denken (:
    12. goed

    Hoop dat je er wat mee kan !(a')
    en succes ermee! (:

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. graag gedaan meid!
    ah dankje<3
    ja ga je ook volgen hoor!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk wil ik je helpen hihi:
    1.Soms vind ik het wel handig bijvoorbeeld als ik naar de wc moet of drinken wil pakken. Maar net op de spannende momenten komt er reclame.
    2.Van mij mogen die reclames wel korter want het duurt bij gtst echt zoo ontzettend lang.

    3.De reclames mogen wel wat leuker worden want ze zijn erg saai, maar sommigen vind ik wel grappig haha. Ik vind die ene van de blinde geleide hond erg leuk.

    Ik heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik iets kocht door reclame.

    Nee, nog nooit.

    Eigenlijk niet want ik vergeet ze erg snel.
    Danoontje power hahaha.

    Ik zap meestal gelijk weg of ik let er niet op.

    Ja best wel veel zowieso op elk station of elk bushokje.

    Over uhmm.. is best lastig.. als ik zou moeten kiezen dan over een haarproduct haha.

    Vond het leuk om in te vullen!
    Goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vind jij van reclames, zo ja waarom? Sommige reclames zijn wel leuk, maar de meeste zijn vervelend of duren te lang.
    Vind je de reclames te lang? Sommige wel.
    Vind je dat er soms leuke reclames tussen zitten, zo ja kan je een voorbeeld noemen van een leuke reclame? Ja, van de Chocomel-reclame met het sneeuwballengevecht word ik heel blij en de reclames van Coca Cola en Spa zijn ook vaak wel leuk. Ook de Nikkon-reclame vind ik niet vervelend om te zien.
    Wat trekt jou aan door zo’n reclame? Leuke muziek die er bij zit en een stukje vrolijkheid dat het uitstraalt.
    Ben je wel eens speciaal naar een winkel gegaan door de reclame? Alleen als het reclame is voor bijv. een kortingsactie (bijv. make-up bij de kruidvat met veel korting)
    Blijft er wel eens een reclame hangen?
    Ja, vooral de muziek uit reclames.
    Kan jij nog een reclame noemen van vroeger?
    Uhm... de reclames van de postbank met die blauwe leeuw kan ik me nog herinneren!
    Kijk je vaak naar een reclame?
    Ja .
    Kom je ook veel reclame tegen bij bijv. busstations? Ja.
    Als je zelf een reclame mocht bedenken waar zou je dat dan over doen? Voor parfum of een fotocamera, daar kan je denk ik wel hele leuke en uiteenlopende dingen bij bedenken.
    Wat vond je van deze vragen ?
    Ik vond het interessant om de antwoorden van anderen te lezen; goede vragen! DUS: Goed.

    BeantwoordenVerwijderen